Olen ollut melkein viikon polttamatta. Olen yht'äkkiä saanut jostain kummallista intoa tupakoinnin lopettamiseen. Ehkä kyllästyin siihen mustaan minään, joka tupakointiin liittyy. Haluan päästä siitäkin eroon. Lopettaminen on ollut toistaiseksi yllättävän helppoa. En ole edes ajatellut tupakkaa juurikaan.

Mutta tänään: olen niin onnellinen, että minun tekee ihan uskomattoman paljon mieli polttaa. En tiedä, mitä ja miksi. Jostain syystä vain olen. Tein taas päätöksen aamulla. Päätin jättää asian tekemättä, koska stressasin sitä liikaa. Päätös tuntuu nyt hyvältä. En halua tehdä sitä hampaat irvessä. Haluan, että se tuntuu hyvältä. Päätin siis lykätä asiaa tulevaisuuteen ja kas, olen taas onnellinen, vaikka olen pari viikkoa jo kasvavassa määrin stressannut asiaa.

Olen onnellinen myös koska on pääsiäsloma ja saan levätä. Olen nukkunut pitkään jo kahtena päivänä. Se tekee minusta myös onnellisen. Pystyn nukkumaan. Pieni asia, mutta unettomalle mannaa.

Tänään on myöskin mitä ihanin ilma. Aurinko paistaa mutta sumuverhon läpi. Ilma on aivan valkoinen sumusta. Seuraavan korttelin taloja ei juuri erota, mutta kaiken yllä auringonpaiste. Se on hienoa, jos ehtisin menisin vielä merenrantaan kävelylle tai lähtisin lautalla Suomenlinnaan. Kustaanmiekassa tällaisessa säässä on huippuhienoa.

Nyt en kuitenkaan ehdi, koska nään ystäviä... Koska pitää lähteä.


Hello Saferide - San Fransisco